Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.21464/mo43.231.6586

Mogući redoslijed poučavanja engleskih glagolskih vremena u osnovnoj školi

Jakob Patekar orcid id orcid.org/0000-0001-7371-0087 ; Osnovna škola


Puni tekst: engleski pdf 418 Kb

str. 65-86

preuzimanja: 6.504

citiraj


Sažetak

U ovome se radu predlaže mogući redoslijed poučavanja engleskih glagolskih vremena u hrvatskim osnovnim školama. Nakon kraćega pregleda u kojemu objašnjavamo zašto bi takav redoslijed mogao biti potreban u hrvatskome kontekstu te nakon kratkoga osvrta na utemeljenje takvoga redoslijeda u znanstvenim istraživanjima, u radu sagledavamo poučavanje gramatike s aspekta metodike nastave engleskoga jezika te raspravljamo o pojmu pedagoške gramatike. Donosimo i prikaz gramatičkoga sadržaja u trenutnim nastavnim programima za osnovnu školu i srednje škole. U glavnome dijelu rada potom analiziramo glagolska vremena u pogledu njihove složenosti i komunikacijskoga potencijala te predlažemo redoslijed njihova poučavanja. Na kraju, predlažemo smjernice za učitelje i autore udžbenika u vezi s predstavljanjem i poučavanjem gramatičkih sadržaja u osnovnoj školi.

Ključne riječi

poučavanje gramatike; glagolska vremena; redoslijed poučavanja; razvoj kurikula; poučavanje gramatike temeljeno na učestalosti; osnovna škola

Hrčak ID:

167671

URI

https://hrcak.srce.hr/167671

Datum izdavanja:

29.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.759 *