Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.31192/np.14.3.3

Holistička pedagogija i predškolski odgoj. Vrtić Dobroga pastira u Zavodu sv. Stanislava u Ljubljani

Špela Avšič orcid id orcid.org/0000-0002-7925-8412
Tadej Rifel orcid id orcid.org/0000-0002-5673-3604


Puni tekst: engleski pdf 123 Kb

str. 442-442

preuzimanja: 3.051

citiraj


Sažetak

U prvom dijelu članka predstavljene su osnovne značajke holističke pedagogije. Najprije su opisana načela i temeljno ishodište koje u središte postavlja čovjeka kao osobu. Time su postavljeni okviri teorije za daljnju tematizaciju pedagoške prakse u predškolskom odgoju. Autori se u nastavku oslanjaju na iskustvo holističke pedagogije na području katoličkoga školstva. Postavljena su ključna težišta koja isprepliću novosti obrazovnog okruženja i vrijednosti katoličke škole. Posebice je istaknut stvaralački aspekt. U drugom dijelu autori opisuju pedagoška načela na primjeru Vrtića Dobroga pastira koji djeluje u Zavodu sv. Stanislava u Ljubljani. Katolički vrtić potvrđuje i razvija holističke pristupe na mnogim područjima u odgoju djece toga uzrasta.

Ključne riječi

holistička pedagogija; predškolski odgoj; katoličko školstvo; kreativnost; pedagoška praksa

Hrčak ID:

168724

URI

https://hrcak.srce.hr/168724

Datum izdavanja:

21.11.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.742 *