Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

EKSPLORATIVNA ANALIZA KARAKTERISTIKA INTERNE KOMUNIKACIJE – REZULTATI EMPIRIJSKOG ISTRAŽIVANJA

Réka Saáry ; Keleti Faculty of Business and Management, Óbuda University


Puni tekst: engleski pdf 177 Kb

str. 209-218

preuzimanja: 1.220

citiraj


Sažetak

Ovaj rad analizira obilježja, kanale i funkcionalnost interne komunikacije. Na temelju teoretskih modela i rezultata empirijskih istraživanja, za znanstvenike 21. stoljeća nema sumnje da je kvalitetno upravljana interna komunikacija mogući pokazatelj
poslovnog uspjeha. Pitanje je samo do koje mjere ovu činjenicu priznaju poslovni rukovoditelji te kako rezultate svjesnog ili manje svijesnog komunikacijskog upravljanja percipiraju zaposlenici. Koristeći ne-reprezentativne rezultate istraživanja svrha ovog rada
je prikazati različite karakteristike kojima se opisuju interne komunikacijske prakse u tvrtkama s različitim brojevima zaposlenika.

Ključne riječi

interna komunikacija; organizacijska komunikacija; komunikacijsko upravljanje

Hrčak ID:

170757

URI

https://hrcak.srce.hr/170757

Datum izdavanja:

15.12.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.474 *