Poslovna izvrsnost, Vol. 10 No. 2, 2016.
Pregledni rad
EKSPLORATIVNA ANALIZA KARAKTERISTIKA INTERNE KOMUNIKACIJE – REZULTATI EMPIRIJSKOG ISTRAŽIVANJA
Réka Saáry
; Keleti Faculty of Business and Management, Óbuda University
Sažetak
Ovaj rad analizira obilježja, kanale i funkcionalnost interne komunikacije. Na temelju teoretskih modela i rezultata empirijskih istraživanja, za znanstvenike 21. stoljeća nema sumnje da je kvalitetno upravljana interna komunikacija mogući pokazatelj
poslovnog uspjeha. Pitanje je samo do koje mjere ovu činjenicu priznaju poslovni rukovoditelji te kako rezultate svjesnog ili manje svijesnog komunikacijskog upravljanja percipiraju zaposlenici. Koristeći ne-reprezentativne rezultate istraživanja svrha ovog rada
je prikazati različite karakteristike kojima se opisuju interne komunikacijske prakse u tvrtkama s različitim brojevima zaposlenika.
Ključne riječi
interna komunikacija; organizacijska komunikacija; komunikacijsko upravljanje
Hrčak ID:
170757
URI
Datum izdavanja:
15.12.2016.
Posjeta: 2.438 *