Stručni rad
Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma
Biljana Vidačić Maraš
; DV
Puni tekst: hrvatski pdf 1.030 Kb
str. 9-11
preuzimanja: 2.473
citiraj
APA 6th Edition
Vidačić Maraš, B. (2015). Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma. Dijete, vrtić, obitelj, 21 (79), 9-11. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/172540
MLA 8th Edition
Vidačić Maraš, Biljana. "Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma." Dijete, vrtić, obitelj, vol. 21, br. 79, 2015, str. 9-11. https://hrcak.srce.hr/172540. Citirano 30.12.2024.
Chicago 17th Edition
Vidačić Maraš, Biljana. "Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma." Dijete, vrtić, obitelj 21, br. 79 (2015): 9-11. https://hrcak.srce.hr/172540
Harvard
Vidačić Maraš, B. (2015). 'Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma', Dijete, vrtić, obitelj, 21(79), str. 9-11. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/172540 (Datum pristupa: 30.12.2024.)
Vancouver
Vidačić Maraš B. Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma. Dijete, vrtić, obitelj [Internet]. 2015 [pristupljeno 30.12.2024.];21(79):9-11. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172540
IEEE
B. Vidačić Maraš, "Kako koristiti dokumentaciju u funkciji razvoja kurikuluma", Dijete, vrtić, obitelj, vol.21, br. 79, str. 9-11, 2015. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/172540. [Citirano: 30.12.2024.]
Sažetak
Planiranje vrtićkog kurikuluma započinje prikupljanjem relevantnih informacija o ustanovi, djeci, odgajateljima, roditeljima, zajednici i kontekstu. Temeljem tih informacija moguće je razvijati vlastito znanje i razumijevanje o djeci i onome što im je potrebno, a posljedično i graditi kurikulum.
Ključne riječi
Dijete; Vrtić; Obitelj; Dokumentacija; Razvoj; Kurikulum
Hrčak ID:
172540
URI
https://hrcak.srce.hr/172540
Datum izdavanja:
15.9.2015.
Posjeta: 4.197
*