Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2120

Praćenje razine aprecijacije umjetnosti kod učenika četvrtog razreda osnovne škole

Matjaž Duh ; Faculty of Education, University of Maribor
Jerneja Herzog ; Faculty of Education, University of Maribor


Puni tekst: engleski pdf 319 Kb

str. 35-50

preuzimanja: 470

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 319 Kb

str. 35-50

preuzimanja: 282

citiraj


Sažetak

Moderna likovna umjetnost omogućuje stalno kreativno izražavanje učenika, a aprecijacija umjetnosti ima jednako važnu ulogu. Taj članak prikazuje rezultate istraživanja koji prati razinu sposobnosti aprecijacije umjetnosti 10-godišnjih učenika osnovnih škola iz sjeveroistočne Slovenije, na uzorku od 1.429 studenata (n = 1.429). Studija je istražila postoje li razlike s obzirom na spol i mjesto življenja.
Rezultati upućuju na to da je razina aprecijacijskih sposobnosti prilično prosječna. Nisu uočene statistički značajne razlike koje se tiču mjesta življenja (grad, predgrađe). Međutim, bilo je razlike među spolovima, jer su djevojčice pokazale višu razinu sposobnosti aprecijacije. Rezultati nam omogućuju da zaključimo kako naš prostor likovne edukacije daje nedovoljnu pozornost razvoju aprecijacije umjetnosti

Ključne riječi

percepcija i recepcija djela; učenici osnovnih škola; aprecijacija likovne umjetnosti; likovna edukacija

Hrčak ID:

171670

URI

https://hrcak.srce.hr/171670

Datum izdavanja:

30.8.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.214 *