Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2120
Praćenje razine aprecijacije umjetnosti kod učenika četvrtog razreda osnovne škole
Matjaž Duh
; Faculty of Education, University of Maribor
Jerneja Herzog
; Faculty of Education, University of Maribor
Sažetak
Moderna likovna umjetnost omogućuje stalno kreativno izražavanje učenika, a aprecijacija umjetnosti ima jednako važnu ulogu. Taj članak prikazuje rezultate istraživanja koji prati razinu sposobnosti aprecijacije umjetnosti 10-godišnjih učenika osnovnih škola iz sjeveroistočne Slovenije, na uzorku od 1.429 studenata (n = 1.429). Studija je istražila postoje li razlike s obzirom na spol i mjesto življenja.
Rezultati upućuju na to da je razina aprecijacijskih sposobnosti prilično prosječna. Nisu uočene statistički značajne razlike koje se tiču mjesta življenja (grad, predgrađe). Međutim, bilo je razlike među spolovima, jer su djevojčice pokazale višu razinu sposobnosti aprecijacije. Rezultati nam omogućuju da zaključimo kako naš prostor likovne edukacije daje nedovoljnu pozornost razvoju aprecijacije umjetnosti
Ključne riječi
percepcija i recepcija djela; učenici osnovnih škola; aprecijacija likovne umjetnosti; likovna edukacija
Hrčak ID:
171670
URI
Datum izdavanja:
30.8.2016.
Posjeta: 2.214 *