Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti
Andreja Kljajič
; Primary School Janko Glazer Ruše
Puni tekst: engleski pdf 307 Kb
str. 157-173
preuzimanja: 432
citiraj
APA 6th Edition
Kljajič, A. (2016). Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
MLA 8th Edition
Kljajič, Andreja. "Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.2, 2016, str. 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kljajič, Andreja. "Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.2 (2016): 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Harvard
Kljajič, A. (2016). 'Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), str. 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Vancouver
Kljajič A. Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 23.11.2024.];18(Sp.Ed.2):157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
IEEE
A. Kljajič, "Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.2, str. 157-173, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Puni tekst: hrvatski pdf 307 Kb
str. 157-173
preuzimanja: 350
citiraj
APA 6th Edition
Kljajič, A. (2016). Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
MLA 8th Edition
Kljajič, Andreja. "Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.2, 2016, str. 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Kljajič, Andreja. "Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.2 (2016): 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Harvard
Kljajič, A. (2016). 'Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), str. 157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Vancouver
Kljajič A. Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 23.11.2024.];18(Sp.Ed.2):157-173. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
IEEE
A. Kljajič, "Utjecaj roditelja i odgojitelja na sposobnosti i spretnosti djeteta na području likovne umjetnosti", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.2, str. 157-173, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2121
Sažetak
U članku predstavljamo rezultate istraživanja u kojem su nas zanimale specifične razike između učenika u prvom razredu, u ovisnosti o tome gdje su preživjeli predškolsko doba.
S tim rezultatima želimo objasniti utječe li okolina u kojoj dijete živi do ulaska u školu na njegov razvoj na području likovne umjetnosti. Dugoročni je cilj istraživanja smanjiti razlike između učenika na području likovne umjetnosti, koje su posljedica različitih oblika predškolskog odgoja.
Rezultati istraživanja pokazuju da učenici koji su predškolsko doba preživjeli s roditeljima ili bakom i djedom, a ne u vrtiću, postižu bolje rezultate na likovnom području. Ti rezutati još se bolje vide prilikom crtanja s ugljanim bojama i slikanja u tehnici kolaža. Uloga roditelja, baka i djedova u predškolskom odgoju nije zanemariva. Veoma je bitno potražiti razloge za takvo stanje i izvoditi aktivnosti kako bi se pridonijelo porastu kvalitetnog izvođenja likovnih aktivnosti u vrtiću.
Ključne riječi
baka i djed; likovno izražavanje; predškolski odgoj; prvi razred osnovne škole
Hrčak ID:
171671
URI
https://hrcak.srce.hr/171671
Datum izdavanja:
30.8.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.129
*