Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2111
Izvannastavne glazbene aktivnosti u osnovnim školama grada Splita
Marijo Krnić
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Martina Grgat
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Sažetak
Izvannastavne aktivnosti u osnovnoj školi u 20. stoljeću postaju strukturiran dio školskog rada u okviru kojeg se nastavlja odgojno-obrazovno djelovanje škole s ciljem individualnog učeničkog razvoja. U radu su opisani različiti oblici izvannastavnih glazbenih aktivnosti djece u osnovnim školama kao i njihova uloga u cjelovitom razvoju djeteta. Provedeno je i empirijsko istraživanje o izvannastavnim glazbenim aktivnostima koje se ostvaruju u osnovnim školama grada Splita. Istraživanjem provedenim u školskoj godini 2013./14. utvrđeno je da je učenicima ponuđeno ukupno dvanaest različitih izvannastavnih glazbenih aktivnosti na razini svih gradskih škola, a da su najzastupljenije pjevački zbor i folklorna skupina. Jednako tako utvrđeno je da 11,8 % učenika s područja grada Splita pohađa izvannastavne glazbene aktivnosti te da je najveći broj učenika uključen u zbor i folklornu skupinu. Ustanovili smo i da učenici viših razreda u većoj mjeri sudjeluju u izvannastavnim glazbenim aktivnostima od učenika nižih razreda. U školama grada Splita potrebno je uložiti dodatne napore i sredstava da bi svi učenici imali pravo na jednak pristup kvalitetnim izvannastavnim glazbenim aktivnostima i da bi one bile zastupljenije u slobodnom vremenu učenika, a s ciljem njihova sveobuhvatnog razvoja.
Ključne riječi
cjeloviti razvoj učenika; dječji zbor; folklorna skupina
Hrčak ID:
171676
URI
Datum izdavanja:
30.8.2016.
Posjeta: 2.109 *