Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2111

Izvannastavne glazbene aktivnosti u osnovnim školama grada Splita

Marijo Krnić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Martina Grgat ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split


Puni tekst: hrvatski pdf 273 Kb

str. 175-185

preuzimanja: 758

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 273 Kb

str. 175-185

preuzimanja: 210

citiraj


Sažetak

Izvannastavne aktivnosti u osnovnoj školi u 20. stoljeću postaju strukturiran dio školskog rada u okviru kojeg se nastavlja odgojno-obrazovno djelovanje škole s ciljem individualnog učeničkog razvoja. U radu su opisani različiti oblici izvannastavnih glazbenih aktivnosti djece u osnovnim školama kao i njihova uloga u cjelovitom razvoju djeteta. Provedeno je i empirijsko istraživanje o izvannastavnim glazbenim aktivnostima koje se ostvaruju u osnovnim školama grada Splita. Istraživanjem provedenim u školskoj godini 2013./14. utvrđeno je da je učenicima ponuđeno ukupno dvanaest različitih izvannastavnih glazbenih aktivnosti na razini svih gradskih škola, a da su najzastupljenije pjevački zbor i folklorna skupina. Jednako tako utvrđeno je da 11,8 % učenika s područja grada Splita pohađa izvannastavne glazbene aktivnosti te da je najveći broj učenika uključen u zbor i folklornu skupinu. Ustanovili smo i da učenici viših razreda u većoj mjeri sudjeluju u izvannastavnim glazbenim aktivnostima od učenika nižih razreda. U školama grada Splita potrebno je uložiti dodatne napore i sredstava da bi svi učenici imali pravo na jednak pristup kvalitetnim izvannastavnim glazbenim aktivnostima i da bi one bile zastupljenije u slobodnom vremenu učenika, a s ciljem njihova sveobuhvatnog razvoja.

Ključne riječi

cjeloviti razvoj učenika; dječji zbor; folklorna skupina

Hrčak ID:

171676

URI

https://hrcak.srce.hr/171676

Datum izdavanja:

30.8.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.148 *