Pregledni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture
Maja Jockov
; Academy of Arts Novi Sad, University of Novi Sad
Puni tekst: engleski pdf 620 Kb
str. 223-237
preuzimanja: 272
citiraj
APA 6th Edition
Jockov, M. (2016). Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
MLA 8th Edition
Jockov, Maja. "Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.2, 2016, str. 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jockov, Maja. "Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.2 (2016): 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Harvard
Jockov, M. (2016). 'Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), str. 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Vancouver
Jockov M. Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.11.2024.];18(Sp.Ed.2):223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
IEEE
M. Jockov, "Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.2, str. 223-237, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Puni tekst: hrvatski pdf 620 Kb
str. 223-237
preuzimanja: 887
citiraj
APA 6th Edition
Jockov, M. (2016). Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
MLA 8th Edition
Jockov, Maja. "Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.2, 2016, str. 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jockov, Maja. "Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.2 (2016): 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Harvard
Jockov, M. (2016). 'Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), str. 223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Vancouver
Jockov M. Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 21.11.2024.];18(Sp.Ed.2):223-237. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
IEEE
M. Jockov, "Zastupljenost suvremene umjetničke teorije i prakse u gimnazijskim kurikulima Likovne kulture", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.2, str. 223-237, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2124
Sažetak
U radu se razmatra osuvremenjivanje predmeta Likovna/Vizualna kultura i afirmiranje vizualnih umjetnosti u obrazovanju i odgoju u gimnazijama. Iznimno je važno da suvremene umjetničke teorije i prakse predmeta Likovne/Vizualne kulture budu zastupljene u gimnazijskim kurikulima, točnije u nastavnim planovima i programima općeg, društvenog i prirodnog smjera, kao i u gimnazijama filološke orijentacije kako bi se oblikovala drugačija percepcija vizualnih informacija suvremenih tehnologija. U kontekstu razvijanja, širenja i transponiranja teorije i prakse suvremenog stvaralaštva reflektira se i neophodnost formalne promjene naziva predmeta Likovna u Vizualnu kulturu. Danas je potrebno usklađivanje nastavnih cjelina u okviru globalnih planova i programa u cilju očuvanja i njegovanja tradicionalnih umjetničkih vrijednosti i prihvaćanja novih tendencija suvremenog vizualnog jezika. Ključ je učinkovitosti izvođenja nastave i obrade nastavnih cjelina i nastavnih jedinica u brižljivom koncipiranju operativnih planova za što je odgovoran profesor Likovne/Vizualne kulture. Od operativnih planova traži se jasan prikaz odnosa teorije umjetnosti, povijesti umjetnosti, suvremene umjetničke teorije i prakse kako bi se kod učenika oblikovao jasan uvid u područja Likovne/Vizualne kulture, a posebno u kontekstu stoljeća u kojem živimo.
Ključne riječi
metodika likovne kulture; obrazovanje; operativni planovi; studenti; školska praksa
Hrčak ID:
171674
URI
https://hrcak.srce.hr/171674
Datum izdavanja:
30.8.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.220
*