Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti
Stjepko Rupčić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Puni tekst: engleski pdf 272 Kb
str. 255-267
preuzimanja: 372
citiraj
APA 6th Edition
Rupčić, S. (2016). Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
MLA 8th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.2, 2016, str. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.2 (2016): 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Harvard
Rupčić, S. (2016). 'Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), str. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Vancouver
Rupčić S. Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.12.2024.];18(Sp.Ed.2):255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
IEEE
S. Rupčić, "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.2, str. 255-267, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Puni tekst: hrvatski pdf 272 Kb
str. 255-267
preuzimanja: 232
citiraj
APA 6th Edition
Rupčić, S. (2016). Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education, 18 (Sp.Ed.2), 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
MLA 8th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education, vol. 18, br. Sp.Ed.2, 2016, str. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Rupčić, Stjepko. "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti." Croatian Journal of Education 18, br. Sp.Ed.2 (2016): 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Harvard
Rupčić, S. (2016). 'Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti', Croatian Journal of Education, 18(Sp.Ed.2), str. 255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Vancouver
Rupčić S. Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2016 [pristupljeno 22.12.2024.];18(Sp.Ed.2):255-267. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
IEEE
S. Rupčić, "Prilozi za strategije učitelja i nastavnika u osnovnoj školi u razvoju likovno-kreativnih sposobnosti kao poticaju za razvoj mudrosti", Croatian Journal of Education, vol.18, br. Sp.Ed.2, str. 255-267, 2016. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v18i0.2125
Sažetak
Kako odgojiti učenike da svoju vrijednost prepoznaju u stvaranju koristi za opće dobro, a ne samo za osobne interese te kako omogućiti prepoznavanje zajedničkog i pojedinačnog cilja kao jedinstvenog? Divergentnost ciljeva može biti uzrok raspršivanja pažnje i besplodnog lutanja, no može omogućiti osobni razvoj putem intrinzičnih poticaja. U radu se govori o tome koje nastavne prakse omogućuju razvoj sposobnosti autonomnog razvoja djece osnovnoškolske dobi te kako likovno-kreativne i radioničke prakse omogućuju i potiču pojavu sposobnosti za veće samorazumijevanje i razvoj empatije za potrebe drugih. Govori se o smislu uzora kao poželjne matrice i odgovornosti učitelja kao nosilaca tog atributa pri stvaranju i učenju prepoznavanja strategija izlaza i rješenja. Rad ukazuje na to da se u školi ne može učiti mudrost, ali da se za mudrost može pripremati.
Ključne riječi
empatija; kreativnost; mudrost; ravnoteža; učitelj
Hrčak ID:
171675
URI
https://hrcak.srce.hr/171675
Datum izdavanja:
30.8.2016.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.631
*