Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Andragoške kompetencije nastavnika u europskom obrazovnom prostoru

Marijeta Mašić orcid id orcid.org/0000-0002-4256-3026 ; Ustanova za obrazovanje odraslih Dante, Rijeka


Puni tekst: hrvatski pdf 433 Kb

str. 379-397

preuzimanja: 985

citiraj


Sažetak

Osnovni cilj ovog rada je dati pregled nekih od važnijih dokumenata europske i nacionalne obrazovne politike u području andragoških kompetencija nastavnika. Iako se posljednjih dvadesetak godina u
obrazovnoj teoriji i praksi razvijaju različiti kompetencijski modeli,
zamjetan je manjak spoznaja i zakonskih odredbi o kompetencijama
koje bi trebali posjedovati nastavnici u obrazovanju odraslih.
Iz pregleda dokumenata koji usmjeravaju obrazovne politike u
području andragoških kompetencija razvidno je da se pod utjecajem promjene strateških ciljeva na europskoj razini mijenjaju i ciljevi hrvatske obrazovne politike.
Također se može zaključiti da u Hrvatskoj nedostaje istraživanja o ulozi andragoške profesije i zadaćama koje bi trebala obavljati, kao i njenom položaju i ugledu u društvu te da postoji značajan raskorak između zakona, obrazovne politike i njihove implementacije.

Ključne riječi

obrazovanje odraslih; andragoške kompetencije; nastavnici; obrazovna politika

Hrčak ID:

177209

URI

https://hrcak.srce.hr/177209

Datum izdavanja:

15.7.2016.

Posjeta: 1.885 *