Pregledni rad
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija
Jasna Šulentić Begić
orcid.org/0000-0003-4838-0324
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku
Sažetak
Tema je ovoga rada nastava glazbe na učiteljskom studiju, a svrha unaprjeđivanje nastave glazbenih kolegija. Prema bolonjskoj reformi
od studenta se na učiteljskom studiju očekuje da stekne kompetencije za uspješno (kompetentno) organiziranje/izvođenje nastave. U našem slučaju od studenta se očekuje da stekne ili razvije u odgovarajućoj mjeri kompetencije potrebne za poučavanje Glazbene kulture. Nastava glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj, a i u svijetu, u većini se slučajeva zasnivaju na logici koja vodi od teorije k praksi. Takav model može biti djelotvoran u sustavu stručnog glazbenog obrazovanja, ali ne i na učiteljskom studiju i to stoga što je za glazbenu nastavu predviđeno vrlo malo vremena kao i zbog posebitosti učenja glazbe. Tijekom učiteljskog studija studente treba osposobiti za praktično bavljenje glazbom. Zato nastava glazbe na učiteljskom studiju mora polaziti od glazbene prakse i iz nje kretati prema teoriji.
Ključne riječi
učiteljski studij; nastava glazbe; glazbene kompetencije studenata; poučavanje glazbe; primarno obrazovanje
Hrčak ID:
177223
URI
Datum izdavanja:
15.1.2016.
Posjeta: 1.792 *