Skip to the main content

Preliminary communication

KOMPETENCIJE UČITELJA BIOLOGIJE ZA IZRADU RAČUNALNIH SADRŽAJA I UPORABU INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKIH TEHNOLOGIJA

Mila Bulić ; Osnovna škola Pujanki, Split
Daniela Novoselić ; Alfa d.d. Zagreb


Full text: croatian pdf 109 Kb

page 89-104

downloads: 810

cite


Abstract

Današnji učitelji biologije trebaju biti stručni, informatički i informacijski kompetentni, sposobni osmišljavati raznovrsne nastavne scenarije i primjenjivati suvremene tehnologije omogućujući učenicima stjecanje znanja i razvijanje kompetencija potrebnih za život u 21. stoljeću. S ciljem utvrđivanja razine implementacije informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u odgojno-obrazovnom procesu provedeno je istraživanje na uzorku od 65 učitelja biologije Splitsko-dalmatinske županije. Dobiveni rezultati pokazuju kako učitelji biologije nedovoljno primjenjuju IKT alate, a u radu najčešće koriste Power Point prezentacije i njihove permutacije. Radni staž učitelja te vrsta škole u kojoj rade nisu čimbenici učestalije uporabe IKT alata u odgojno-obrazovnom procesu. Dobiveni rezultati mogu biti poticaj za preoblikovanje inicijalnog obrazovanja budućih učitelja biologije te smjernica za potrebno dodatno profesionalno usavršavanje učitelja praktičara i jačanje njihovih IKT kompetencija.

Keywords

IKT; kompetencije učitelja biologije; kurikulumski pristup nastavi; nastava biologije

Hrčak ID:

177643

URI

https://hrcak.srce.hr/177643

Publication date:

13.3.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.217 *