Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Stavovi roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta

Višnja Vekić-Kljaić orcid id orcid.org/0000-0001-6702-3643 ; Dječji vrtić Osijek, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 326 Kb

str. 379-401

preuzimanja: 1.384

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 326 Kb

str. 402-402

preuzimanja: 1.963

citiraj


Sažetak

Nacionalnim kurikulumom za rani i predškolski odgoj i obrazovanje potiče se i osnažuje razvoj osam temeljnih kompetencija za cjeloživotno učenje. Ovaj rad istražuje stavove roditelja predškolske djece o ključnim kompetencijama važnima za budući uspjeh djeteta. Cilj istraživanja bio je ustanoviti koje od kompetencija roditelji smatraju važnima. Cilj je utemeljen na pretpostavci da su stavovi roditelja usmjereni na akademska postignuća djece i kompetencije koje će djetetu biti od koristi za uspješan početak školovanja. Problem istraživanja odnosi se na ispitivanje učestalosti odvijanja određenih aktivnosti koje se odnose na kompetencije. Rezultati pokazuju da roditelji najviše razvijaju kod svoje djece matematičke i prirodoslovne kompetencije te da sociodemografski podaci kao što su stručna sprema roditelja i starost djeteta utječu na razvoj kompetencija djeteta.

Ključne riječi

akademska postignuća; cjeloživotno učenje; nacionalni kurikulum

Hrčak ID:

178098

URI

https://hrcak.srce.hr/178098

Datum izdavanja:

22.9.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.999 *