Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.12.2.3
VIŠESTUPANJSKI MODELI U PROCJENI PERFORMANSE PROCESA VISOKE NAOBRAZBE
Zoran Ivanović
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Tea Baldigara
orcid.org/0000-0003-2563-2533
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Svrha rada bila je prezentirati način korištenja višestupanjskih modela u procjenjivanju performanse procesa visokog obrazovanja. U prvom dijelu rada definiran je obrazovni proces, a posebna pažnja posvećena je definiranju efikasnosti i efektivnosti obrazovnog procesa, te objašnjavanju njegove hijerarhijske strukture. Drugi dio rada posvećen je prikazivanju hijerarhijskih linearnih modela, njihovim osobinama te mogućnostima primjene. Osnovni višestupanjski regresijski linearni model te njegova primjena u procjeni performanse obrazovnog procesa prikazani su u posljednjem dijelu rada.
Ključne riječi
obrazovni proces; hijerarhijski strukturirani podaci; performansa obrazovnog procesa; efikasnost i efektivnost obrazovnog procesa; višestupanjski modeli
Hrčak ID:
181222
URI
Datum izdavanja:
30.12.2006.
Posjeta: 1.378 *