Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.10

INFORMATIZACIJA RECEPCIJSKOG POSLOVANJA U HOTELU

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Slobodan Ivanović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 330 Kb

str. 111-122

preuzimanja: 871

citiraj


Sažetak

Danas se u hotelima recepcijsko poslovanje obavlja uz uporabu informacijske tehnologije, posredstvom namjenski izrađenih aplikacijskih programa. Suvremena je tehnologija posljednjih godina uvelike promijenila način recepcijskog poslovanja, iako je ono u suštini ostalo isto. Različiti oblici informacijske tehnologije olakšali su rad recepcionarima, a posebno interna komunikacijska veza, koja povezuje sve hotelske odjele, tako da su na jednom mjestu prikupljeni svi potrebni podaci. To je pridonijelo mnogo bržem načinu rada, ali i tome da svaki recepcionar, sada može raditi sve i time je na još većoj usluzi gostima. Za što kvalitetnije upravljanje poslovanjem recepcijskog odjela u hotelu, danas su razvijene posebne metode vođenja i obračuna prihoda i rashoda nastalih aktivnošću u odjelu smještaja. S ciljem utvrđivanja uspješnosti poslovanja smještajnog odjela hotela, hotelijeri se upućuju na korištenje takvih modernih metoda evidencije i obračuna, jer je
temeljem dobivenih pokazatelja moguće izvesti određene pokazatelje, koji će koristiti za ocjenu boniteta poslovanja odjela smještaja.

Ključne riječi

hotel; recepcija; informacijska tehnologija; menadžment

Hrčak ID:

181229

URI

https://hrcak.srce.hr/181229

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.756 *