Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.14

MOTIVACIJA PRODAVAČA KAO KLJUČNI FAKTOR OSTVARIVANJA CILJEVA MENADŽMENTA PRODAJE U HOTELIJERSTVU

Darko Lacmanović ; Faculty of Tourism, Hospitality and Trade - Bar, Montenegro


Puni tekst: engleski pdf 389 Kb

str. 155-169

preuzimanja: 3.628

citiraj


Sažetak

Aktivnosti prodajnog menadžmenta kao što su monitoring, vođenje, evaluacija i nagrađivanja predstavljaju korisne načine za povećanje zadovoljstva prodavaca svojim radnim mjestom i njihovu privrženost organizaciji.
Motivacija prodajnih napora obično obuhvaća tri dimenzije: intezivnost, ustrajnost i izbor.
Inspiriranjem prodavača ka većoj privrženosti svom poslu i radnom mjestu, prodajni menadžeri drže ključne instrumente za stimuliranje latentnih prodajnih napora i performansi.
Sistem nagrađivanje zasnovan na »čistoj« plaći za rezultat ima nemotivirano prodajno osoblje koje, u tom slučaju, svoj radni angažman isključivo veže za realizaciju radnog vremena a ne ostvarenje obujma prodaje.
Segmentacija prodajne strukture, grupiranjem prodavača prema njihovim motivacijskim potrebama sa ponudom različitih nagradnih sistema za svaku pojedinu grupu, predstavlja inovativan pristup izazovima motivacije prodajnog osoblja.

Ključne riječi

menadžment prodaje; hotel; motivacija

Hrčak ID:

181269

URI

https://hrcak.srce.hr/181269

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.624 *