Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.12.2.22

ULOGA HOTELSKOG MENADŽMENTA I ČIMBENICI ORGANIZACIJSKOG USPJEHA

Nadia Pavia orcid id orcid.org/0000-0002-1084-1394 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Ružica Rubelj ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 252 Kb

str. 245-249

preuzimanja: 594

citiraj


Sažetak

Hotelski menadžment je proces oblikovanja i održavanja odnosa s okruženjem kako bi se utvrđeni ciljevi mogli efikasno ostvariti. Za hotelski menadžment možemo reći da je sustav stvaranja, usmjeravanja i usklađivanja svih čimbenika koji utječu na formiranje hotelske ponude.
Suvremeni hotelski menadžment objedinjuje funkcije upravljanja i rukovođenja. Glavni zadatak hotelskog menadžmenta je da korištenjem sinergije timskog rukovođenja ostvari ciljeve hotelskog poduzeća.

Ključne riječi

hotelski menadžment; organizacija; hotelsko poduzeće

Hrčak ID:

181281

URI

https://hrcak.srce.hr/181281

Datum izdavanja:

30.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.407 *