Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.11.2.4

ANALIZA NATJECATELJSKIH SNAGA: PRIMJER HOTELSKIH PODUZEĆA

Anton Ogorelc ; Faculty of Economics and Business, Maribor, SloveniaUniversity of Maribor, Faculty of Economics and Business, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Boris Snoj ; Faculty of Economics and Business, Maribor, SloveniaUniversity of Maribor, Faculty of Economics and Business, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Ales Petejan ; Faculty of Economics and Business, Maribor, SloveniaUniversity of Maribor, Faculty of Economics and Business, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 2.778 Kb

str. 41-49

preuzimanja: 10.473

citiraj


Sažetak

Hotelska poduzeća se suočavaju s višestrukim razvojnim utjecajima. Interakcija utjecaja hotelskih poduzeća s njihovim okruženjem sve je dinamičnija i kompleksnija. U ovom radu obrađeni su odnosi sudionika “tržišne utakmice”: kupci, natjecatelji (proizvođači), tehnologije i dobavljači. U istraživanju natjecateljskih snaga u poduzećima s više od 20 zaposlenih uspoređena su sva slovenska poduzeća s poduzećima u hotelskoj industriji. Rezultati istraživanja potvrđuju hipotezu da nema bitnih razlika između poduzeća u drugim djelatnostima i poduzeća koja nude hotelske proizvode. Za hotelska poduzeća znakovito je da u svom poslovanju više rabe informacijske tehnologije nego u drugim poduzećima.

Ključne riječi

Porterov model natjecateljskih snaga; natjecateljske snage u hotelskoj industriji; hotelska poduzeća Slovenije

Hrčak ID:

181297

URI

https://hrcak.srce.hr/181297

Datum izdavanja:

30.12.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 11.174 *