Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.4

ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA PRAĆENJA I VREDNOVANJA POSLOVNOG REZULTATA HRVATSKE HOTELSKE INDUSTRIJE

Helga Maškarin orcid id orcid.org/0000-0002-7201-9603 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.032 Kb

str. 69-81

preuzimanja: 972

citiraj


Sažetak

Istraživanje predstavljeno u ovom radu imalo je za cilj formiranje konceptualnog okvira mjerenja rezultata poslovanja hotelskih poduzeća na osnovu stavova managera hotelskih poduzeća, a baziranog na konceptu Balanced Scorecarda - Uravnoteženog sustava rezultata poslovanja. Istraživanje ukazuje na razlike između stavova managera o tome što određuje njihov uspjeh i onoga što zaista mjere, te na razlike u shvaćanju managera različitih funkcija o tome koji značaj za sveukupnu uspješnost imaju pojedini pokazatelji.

Ključne riječi

poslovni rezultat; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje

Hrčak ID:

181347

URI

https://hrcak.srce.hr/181347

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 1.769 *