Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.8
PROCJENJIVANJE RADNE USPJEŠNOSTI U HOTELSKOJ INDUSTRIJI
Krstina Črnjar
orcid.org/0000-0002-7137-4232
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Organizacije u ugostiteljstvu i turizmu ood pritiskom globalizacije i sve veće konkurencije doživljavaju velike promjene. U cilju opstanka, razvoja i poboljšanja kvalitete organizacije će morati graditi svoju konkurentnost prvenstveno oslanjajući se na vlastite zaposlenike i njihovo znanje. Čovjek, kao resurs kojim treba upravljati svojim će radom stvarati novu vrijednost za poduzeće.
U članku se raspravlja o ljudskom kapitalu te praćenju i ocjenjivanju radne uspješnosti u hotelskoj industriji.
Ključne riječi
ljudski kapital; hotelska industrija; radna uspješnost
Hrčak ID:
181352
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 2.361 *