Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.8

PROCJENJIVANJE RADNE USPJEŠNOSTI U HOTELSKOJ INDUSTRIJI

Krstina Črnjar orcid id orcid.org/0000-0002-7137-4232 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.617 Kb

str. 135-143

preuzimanja: 1.320

citiraj


Sažetak

Organizacije u ugostiteljstvu i turizmu ood pritiskom globalizacije i sve veće konkurencije doživljavaju velike promjene. U cilju opstanka, razvoja i poboljšanja kvalitete organizacije će morati graditi svoju konkurentnost prvenstveno oslanjajući se na vlastite zaposlenike i njihovo znanje. Čovjek, kao resurs kojim treba upravljati svojim će radom stvarati novu vrijednost za poduzeće.
U članku se raspravlja o ljudskom kapitalu te praćenju i ocjenjivanju radne uspješnosti u hotelskoj industriji.

Ključne riječi

ljudski kapital; hotelska industrija; radna uspješnost

Hrčak ID:

181352

URI

https://hrcak.srce.hr/181352

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 1.922 *