Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.20
MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA
Helga Maškarin
orcid.org/0000-0002-7201-9603
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Ovim se istraživanjem podupire jedna opće prihvaćenih „istina” kako je povezanost zadovoljstva zaposlenika poslom i rezultata poslovanja osobito jasna i izražena u uslužnoj industriji, te je istraživanje provedeno na primjeru hotelske industrije. Ljudi su centralni resurs efektivnog poslovanja hotelske industrije kao izrazito radno-intenzivne industrije.
Ključne riječi
zadovoljstvo poslom; rezultati poslovanja; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje
Hrčak ID:
181372
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 1.579 *