Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.20

MJERENJE UTJECAJA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIKA POSLOM NA REZULTATE POSLOVANJA HOTELA

Helga Maškarin orcid id orcid.org/0000-0002-7201-9603 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.839 Kb

str. 313-324

preuzimanja: 909

citiraj


Sažetak

Ovim se istraživanjem podupire jedna opće prihvaćenih „istina” kako je povezanost zadovoljstva zaposlenika poslom i rezultata poslovanja osobito jasna i izražena u uslužnoj industriji, te je istraživanje provedeno na primjeru hotelske industrije. Ljudi su centralni resurs efektivnog poslovanja hotelske industrije kao izrazito radno-intenzivne industrije.

Ključne riječi

zadovoljstvo poslom; rezultati poslovanja; hotelska industrija; Hrvatska; empirijsko istraživanje

Hrčak ID:

181372

URI

https://hrcak.srce.hr/181372

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 1.579 *