Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.1.23

PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE

Ana-Marija Vrtodušić Hrgović orcid id orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.794 Kb

str. 357-372

preuzimanja: 3.962

citiraj


Sažetak

Kod uvođenja se i primjene suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja mogu koristiti i modeli poslovne izvrsnosti. Predloženi sc model za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja u ovom radu temelji na EFQM modelu poslovne izvrsnosti. On predstavlja samo jedan od mogućih modela što je i u skladu sa zahtjevima EFQM modela poslovne izvrsnosti koji definira koje aspekte rezultata poslovanja treba pratiti i ocjenjivati, ali ne i na koji način.

Ključne riječi

poslovna izvrsnost; EFQM model poslovne izvrsnosti

Hrčak ID:

181375

URI

https://hrcak.srce.hr/181375

Datum izdavanja:

30.6.2005.

Posjeta: 4.620 *