Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.1.23
PRIJEDLOG MODELA ZA MJERENJE I OCJENJIVANJE REZULTATA POSLOVANJA HOTELA U SUSTAVU KVALITETE
Ana-Marija Vrtodušić Hrgović
orcid.org/0000-0001-6679-3742
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Kod uvođenja se i primjene suvremenih sustava mjerenja i ocjenjivanja rezultata poslovanja mogu koristiti i modeli poslovne izvrsnosti. Predloženi sc model za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja u ovom radu temelji na EFQM modelu poslovne izvrsnosti. On predstavlja samo jedan od mogućih modela što je i u skladu sa zahtjevima EFQM modela poslovne izvrsnosti koji definira koje aspekte rezultata poslovanja treba pratiti i ocjenjivati, ali ne i na koji način.
Ključne riječi
poslovna izvrsnost; EFQM model poslovne izvrsnosti
Hrčak ID:
181375
URI
Datum izdavanja:
30.6.2005.
Posjeta: 4.620 *