Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.5

STRATEŠKO POZICIONIRANJE I KONKURENTNE PREDNOSTI TURISTIČKIH ORGANIZACIJA

Violeta Domanović ; Faculty of Economics, University of Kragujcvac, Serbia and Monte Negro


Puni tekst: engleski pdf 3.237 Kb

str. 65-78

preuzimanja: 1.916

citiraj


Sažetak

Rad se bavi strateškim pozicioniranjem i konkurentnim prednostima turističkih organizacija, kao i određenim ekonomskim učincima odabrane korporacijske/poslovne strategije. Kao svaka gospodarska aktivnost, i turizam je povezan sa nizom mogućih koristi i troškova. Jednostavnosti radi, uobičajeno je da se u turističkoj literaturi ovi utjecaji dijele na ekonomske, društveno-kulturološke i ekološke. Ovi su utjecaji često međusobno usko povezani. Premda se ekonomske koristi i troškovi, kao primarni razlozi za bavljenje turizmom, mogu relativno lakše kvantificirati od ostalih kategorija, ne znači da to predstavlja jednostavan zadatak. Stoga, bit će riječi i o međusobnoj povezanosti resursa, sposobnosti, temeljnih kompetencija i alternativnih korporacijskih strategija, kao i o njihovoj ulozi u stvaranju konkurentnih prednosti.

Ključne riječi

strateško pozicioniranje; konkurentne prednosti; ekonomske koristi i troškovi

Hrčak ID:

181423

URI

https://hrcak.srce.hr/181423

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.521 *