Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.7

MENADŽMENT TURIZMA U NACIONALNIM PARKOVIMA

Dobrica Jovičić ; Prirodno-matematički fakultet, Univerzitet u Nišu, Srbija i Crna Gora
Vanja Ivanović ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.859 Kb

str. 93-105

preuzimanja: 1.317

citiraj


Sažetak

Obuhvaćajući, najčešće, velike i nenaseljene prostome cjeline, sa visokim stupnjem očuvanosti prirodne sredine, nacionalni parkovi spadaju među najznačajnije turističke
vrijednosti, pružajući mogućnost najsvestranijeg turističkog aktiviranja. Međutim, turizam je po svojoj prirodi dinamična i disperzivna aktivnost, sklona stihiji i degradiranju prirodne sredine, ako nije dobro programski utemeljena i kontrolirana prikladnim planskim i organizacijskim mjerama. Imajući to u vidu, u radu su analizirani osnovni elementi suvremenog upravljanja turizmom u nacionalnim parkovima, čija primjena treba dovesti do maksimiziranja pozitivnih, a minimiziranja negativnih efekata, u ovim atraktivnim ali ekološki osjetljivim prirodnim dobrima.

Ključne riječi

turizam; menadžment; marketing; nacionalni park; zaštićeno prirodno dobro; održivi razvoj

Hrčak ID:

181425

URI

https://hrcak.srce.hr/181425

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.323 *