Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.9
HOTELSKI MENADŽMENT KAO POSLOVNA FUNKCIJA
Nadia Pavia
orcid.org/0000-0002-1084-1394
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Hotelska ponuda, složen je tržišni proizvod, koji u sebi krije puno napora i rada zaposlenih u hotelijerstvu. Tu menedžment ima veliku ulogu. Menedžer mora naći način
da motivira zaposlene, donose odluke, rješava probleme, fleksibilno rukovodi i poveća ukupnu efikasnost, efektivnost i proizvodnost. Adekvatno organiziranom funkcijom menadžmenta osigurat će se jedinstvo akcija u izvršenju ciljeva i zadataka hotela, odnosno hotelskih poduzeća.
Ključne riječi
hotelski menadžment; funkcija; sustav menadžmenta
Hrčak ID:
181427
URI
Datum izdavanja:
30.12.2004.
Posjeta: 5.095 *