Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.10

MARKETINŠKE INFORMACIJE KAO PODLOGA ZA UNAPREĐENJE KVALITETE USLUGA HRVATSKIH PUTNIČKIH AGENCIJA

Diana Plantić ; Visoko učilište Vem,Visoka škola za ekonomiju poduzetništva s pravom javnosti, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.495 Kb

str. 133-144

preuzimanja: 441

citiraj


Sažetak

Skromna pisana građa i nedovoljni empirijski materijali novijeg datuma uzrok su slabom poznavanju poslovanja današnjih putničkih agencija u Hrvatskoj. Da bi se mogla pomno proučiti aktualna problematika s kojom se hrvatske agencije svakodnevno susreću, potrebno je najprije sagledati koncepciju rada istih, odnosno u kojem opsegu prihvaćaju i prakticiraju suvremene razvojne pravce.
U uvjetima sve snažnije turbulentnosti uslužnih tržišta, a posebice turističkog, uviđa se nužnost primjene moderne marketinške koncepcije koja počiva na orijentaciji agencija prema njihovim izravnim korisnicima - turistima. Putničke agencije će osigurati opstanak na izrazito konkurentnom tržištu u onoj mjeri u kojoj su fokusirane na zahtjeve turističke potražnje. Provedeno istraživanje upozorava na nedostatnost i zanemarivanje tržišnih informacija koje trebaju biti polazište za unapređenje kvalitete usluga hrvatskih putničkih agencija.

Ključne riječi

marketinške informacije; kvaliteta usluga; putničke agencije; tržišni zahtjevi

Hrčak ID:

181428

URI

https://hrcak.srce.hr/181428

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 953 *