Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.10.3-4.11

KOMUNICIRANJE HOTELSKOG OBJEKTA S TRŽIŠTEM

Branka Berc Radišić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.214 Kb

str. 145-150

preuzimanja: 422

citiraj


Sažetak

U cilju prodaje svog proizvoda, hotelski objekt komunicira sa svojim partnerima na tržištu. Partneri hotelskog objekta su njegovi gosti i potencijalni gosti turističke agencije, poduzeća i okruženja koja sudjeluju u formiranju hotelskog proizvoda te prijenosnici hotelskih poruka.

Ključne riječi

hotelski objekt; tržište; partneri; gosti; proizvod, prodaja

Hrčak ID:

181429

URI

https://hrcak.srce.hr/181429

Datum izdavanja:

30.12.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 982 *