Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.10

INFORMACIJSKI SUSTAV ODRŽAVANJA HOTELA

Vlado Galičić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 3.196 Kb

str. 107-120

preuzimanja: 1.327

citiraj


Sažetak

Sam pojam održavanja danas je proširen. Ne održavaju se samo tehnički sustavi da bi se zadržali u radnom stanju, već se održava okolina (voda, zrak, tlo), održava se biljni i životinjski svijet, čovjek održava svoje zdravlje itd. U posljednjih deset godina, razvijene turističke zemlje s isto tako razvijenim hotelijerstvom kao glavnom turističkom receptivom, u svim strategijama svog razvoja, definiraju razvoj održavanja kao jedan od značajnih elemenata sveukupnog razvoja, ali i poboljšanja kvalitete poslovanja. Pod funkcijom održavanja podrazumijevaju se poslovi i aktivnosti koje se poduzimaju da bi
se osigurala ispravnost odnosno funkcionalna uporabljivost sredstava za rad.
Karakteristika današnjeg održavanja hotela kao ugostiteljskog objekta je da se ono obavlja na konkretnoj opremi i ima praktičan značaj na uspješno poslovanje hotela. S obzirom da oprema u hotelu obuhvaća različite skupine opreme: strojarska, elektro, građevinska, potreban je poseban pristup u izboru strategije održavanja za pojedine skupine opreme. Međutim, za svaku od izabranih strategija neophodna je informatička podrška za djelotvoran rad službe održavanja. Pri tome, upravljački informacijski sustav za održavanje hotela nužno treba podržavati preventivno, plansko i korekturno održavanje.

Ključne riječi

hotel; održavanje; informacijski sustav

Hrčak ID:

181473

URI

https://hrcak.srce.hr/181473

Datum izdavanja:

30.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 2.183 *