Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.9.2.12

OBILJEŽJA HRVATSKE HOTELSKE PONUDE

Nadia Pavia orcid id orcid.org/0000-0002-1084-1394 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.733 Kb

str. 131-138

preuzimanja: 1.287

citiraj


Sažetak

Hotelska ponuda je kompleksna. Hotelska ponuda sastoji se od usluga smještaja, hrane, pića te dodatnih usluga, koje se pružaju u hotelskim objektima. Hotelski menadžment ima zadatak da hotelsku ponudu učini što atraktivnijom i ukomponira u ponudu što više
usluga koje odgovaraju zahtjevima korisnika ponude.
Kvaliteta je važan čimbenik hotelske ponude. Ona se određuje kvalitetom hotelskog objekta u kojem se pružaju usluge, stručnošću osoblja, kvalitetom lokacije, te poslovnom politikom.

Ključne riječi

hotelska ponuda; hotelski gost; hotel

Hrčak ID:

181477

URI

https://hrcak.srce.hr/181477

Datum izdavanja:

30.12.2003.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 2.010 *