Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.9.2.12
OBILJEŽJA HRVATSKE HOTELSKE PONUDE
Nadia Pavia
orcid.org/0000-0002-1084-1394
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Hotelska ponuda je kompleksna. Hotelska ponuda sastoji se od usluga smještaja, hrane, pića te dodatnih usluga, koje se pružaju u hotelskim objektima. Hotelski menadžment ima zadatak da hotelsku ponudu učini što atraktivnijom i ukomponira u ponudu što više
usluga koje odgovaraju zahtjevima korisnika ponude.
Kvaliteta je važan čimbenik hotelske ponude. Ona se određuje kvalitetom hotelskog objekta u kojem se pružaju usluge, stručnošću osoblja, kvalitetom lokacije, te poslovnom politikom.
Ključne riječi
hotelska ponuda; hotelski gost; hotel
Hrčak ID:
181477
URI
Datum izdavanja:
30.12.2003.
Posjeta: 2.572 *