Review article
https://doi.org/10.20867/thm.9.2.20
MARKETINŠKI ASPEKTI RAZVOJA TURISTIČKE DESTINACIJE
Romina Alkier Radnić
orcid.org/0000-0002-0898-2032
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Činjenica je da daljnji kvalitativni turistički razvoj nije moguće postići bez sustavne primjene načela marketinga kao poslovne fdozofije i strategije.
Uspješan turistički razvoj destinacije nije moguće ostvariti bez uvažavanja marketinškog pristupa koji analizira i upozorava na trendove na svjetskoj turističkoj sceni, te definira dugoročnu viziju turističkog proizvoda destinacije u kontekstu njezine razvojne strategije.
Marketinškim naporima mora se odgovoriti na pitanja o relevantnim prednostima i nedostacima turističke detinacije, a u cilju postizanje što većeg stupnja podudaranja sa željama i zahtjevima turističke potražnje. Time se djeluje i na daljnje formiranje turističkog proizvoda destinacije koji mora biti prepoznatljiv i mora steći odgovarajući imidž.
Sve turističke destinacije pružaju brojne i vrlo slične usluge, ali samo neke od njih mogu postići traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju. U tim komponentama treba tražiti odrednice budućeg turističkog identiteta destinacije kojeg trebaju pažljivo njegovati i sinhronizirati turistički djelatnici primjenom svih marketinških napora.
Keywords
marketinški pristup razvoju destinacije; inventivnost i originalnost turističke destinacije; turistički identitet destinacije; kreiranje imidža destinacije
Hrčak ID:
181485
URI
Publication date:
30.12.2003.
Visits: 4.863 *