Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.9.1.9

PRIMJENA ZNANSTVENO UTEMELJENIH SPOZNAJA U DVA NOVA UDŽBENIKA TALIJANSKOG JEZIKA HOTELIJERSKO-TURISTIČKE STRUKE

Dolores Miškulin Čubrić orcid id orcid.org/0000-0002-3367-5683 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 2.252 Kb

str. 83-92

preuzimanja: 357

citiraj


Sažetak

Cilj je rada da ukaže na neke suvremene znanstveno utemeljene spoznaje u okviru poučavanja jezika struke i na nužnost primjene suvremenih principa koji se kasnije ilustriraju kroz prikaz dvaju udžbenika talijanskog jezika hotelijersko-turističke struke.
Navode se neke relevantne postavke poučavanja jezika struke, te pojašnjava nova uloga sudionika nastavnog procesa i tzv. Ugovor o učenju. Zatim se spominje nastavnikova obveza podizanja svijesti o kulturnim razlikama u sklopu procesa usvajanja jezika, da bi se potom prešlo na razradu primjene znanstveno utemeljenih spoznaja i didaktičkih principa koji tvore temelj dvaju udžbenika talijanskog jezika hotelijersko-turističke struke.

Ključne riječi

jezik struke; učenik-učesnik; ugovor o učenju; svijest o kulturnim razlikama

Hrčak ID:

181599

URI

https://hrcak.srce.hr/181599

Datum izdavanja:

30.6.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.279 *