Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.6.1-2.14
TRGOVINA NA MALO U TURISTIČKOJ PONUDI REPUBLIKE HRVATSKE
Nikola Knego
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Halid Konjhodžić
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Sažetak
Rad istražuje mjesto i ulogu trgovine na malo kao jedne od gospodarskih djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju turističke ponude na receptivnim turističkim područjima. Odnos između trgovine i turizma nije jednosmjeran.
Možemo govoriti o međuovisnosti razvoja trgovine i turizma, ali i obrnuto turizma i trgovine. Naglasak u radu je na dostignutoj razini razvijenosti maloprodajne strukture u Republici Hrvatskoj i očekivanim promjenama koje bi se s razvojem ukupnog gospodarstva mogle očekivati. Prezentiraju se podaci stanja i promjena u maloprodajnim strukturama europskih zemalja od kojih neke predstavljaju značajne emitivne i (ili) receptivne turističke zemlje. Rad se bavi stupnjem zadovoljstva turista elementom turističke ponude kakva je mogućnost kupnje.
Ključne riječi
trgovina na malo; turizam; turistička ponuda; maloprodajna struktura
Hrčak ID:
181714
URI
Datum izdavanja:
30.12.2000.
Posjeta: 1.613 *