Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.11

KVALITETA POSLOVANJA HOTELA (Efektivno i efikasno poslovanje)

Ivanka Avelini Holjevac ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Ana Marija Vrtodušić orcid id orcid.org/0000-0001-6679-3742 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 3.505 Kb

str. 145-160

preuzimanja: 1.675

citiraj


Sažetak

U skladu sa suvremenim tendencijama kvaliteta je usluga u hotelskoj industriji postala jedna od glavnih preokupacija 80-tih i 90-tih godina. Sustavi su upravljanja kvalitetom prepoznati kao načini za povećanje profesionalnosti i motivacije zaposlenih, veće efikasnosti i efektivnosti poslovanja kroz programe koji vode računa o kupcu i timove za kvalitetu.
Polazeći od temeljnog ekonomskog cilja svakog poduzeća a to je ostvariti profit, neophodno je stalno evidentirati, mjeriti i ocjenjivati efektivnost i efikasnost poslovanja.
Cilj rada je razlučiti dva aspekta kvalitete poslovanja, a to su efektivnost - položaj hotela na tržištu i efikasnost - ekonomija korištenja resursa hotela.
U radu se najprije definiraju efektivnost i efikasnost poslovanja, nakon čega se razlučuju pokazatelji mjerenja i ocjenjivanja ta dva aspekta kvalitete poslovanja.

Ključne riječi

kvaliteta; efektivnost; efikasnost; pokazatelji

Hrčak ID:

181994

URI

https://hrcak.srce.hr/181994

Datum izdavanja:

30.12.1999.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.935 *