Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.4.1.3

Statistički indikatori rezultata poslovanja hotela

Ivanka Avelini Holjevac ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 1.943 Kb

str. 21-30

preuzimanja: 1.386

citiraj


Sažetak

Informacijski i komunikacijski sustavi su poslovni resurs hotelske industrije koji se valoriziraju na tržištu. Hotelska industrija je djelatnost s internacionalnim karakterom poslovanja jer pruža usluge domaćim i inozemnim gostima. Prisustvo na internacionalnom tržištu uvjetuje
prihvaćanje čitavog niza internacionalnih standarda informiranja i komuniciranja na tržištu.
U ovom se radu analizira sustav statističkih standardnih poslovnih indikatora kvalitete poslovnog uspjeha, u cilju olakšanja i ubrzanja procesa prilagodavanja upravljanja u hrvatskim hotelima sa potrebama suvremenog upravljanja i uključivanje u internacionalnu statistiku
hotelske industrije.

Ključne riječi

indikatori; informacije; poslovni uspjeh; standardi; hotelska industrija

Hrčak ID:

182079

URI

https://hrcak.srce.hr/182079

Datum izdavanja:

30.7.1998.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.266 *