Izlaganje sa skupa
https://doi.org/10.20867/thm.4.1.14
Ulaganja u hotele primorskih destinacija - limiti i poticaji
Antun Kobašić
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu, Hrvatska
Sažetak
Hoteli u primorskim (odmorišnim) destinacijama djeluju u posebnim okolnostima po čemu se bitno razlikuju od ostalih. Te okolnosti su diktirane utjecajem raznih egzogenih i endogenih faktora kojima se moraju prilagođavati ulaganja i menadžment hotela. Uspješnost prilagođavanja ovisi o snazi utjecaja tih okolnosti, od kojih se ovdje posebno ističu: razvijenost okruženja, mikrolokacija, raspoloživost i cijena kapitala, kadrovska osnova, realne tržišne mogućnosti. Te okolnosti ujedno čine limite ulaganjima, a poticaji dolaze od poduzetničkih i društvenih očekivanja i inicijativa. Istaknuti su i neki primjeri iz novije prakse u Hrvatskoj.
Ključne riječi
raspoloživost kapitala; razvijenost okruženja; tržišne mogućnosti; limiti; mikrolokacija; isplativost
Hrčak ID:
182112
URI
Datum izdavanja:
30.7.1998.
Posjeta: 1.330 *