Izlaganje sa skupa
https://doi.org/10.20867/thm.4.1.18
Optimalizacija strukture ponude turističke destinacije
Ivo Žuvela
; Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Turistička destinacija moderni je izraz cjelokupnosti turističke ponude na određenom lokalitetu. Suvremena turistička potražnja, sa svojim obilježjima i polariziranim segmentima, postavlja nove zahtjeve turističkoj ponudi. Ponuda turističke destinacije, sa svojom ustaljenom strukturom, sporo se ali ipak stalno prilagođava zahtjevima potražnje povećavajući kapacitete svoje nadgradnje, čuvajući i unapređujući prirodne i socijalno-kulturne resurse te formirajući jedinstveni turistički proizvod. Veći pomaci u daljnjem razvoju turizma mogu se postići smišljenim upravljanjem cjelinom ponude turističke destinacije i posebno stalnim poboljšanjem njene strukture.
Ključne riječi
turistička destinacija; turistička potražnja; struktura turističke ponude; turistički proizvod
Hrčak ID:
182127
URI
Datum izdavanja:
30.7.1998.
Posjeta: 5.979 *