Stručni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.6
Ekološko orijentirani menadžment u turizmu sa stvarnim eko orijentiranim karakteristikama (postupak za postizanje stvarnih eko-orijentiranih karakteristika)
Tanja Mihalič
; Fakultät für Wirtschaftswissenschaften, Universität Ljubljana, Slowenien
Sažetak
Stvarne kulturološke i sociološke atrakcije turističkih destinacija predstavljaju privlačnu silu turističke ponude. Zbog toga je ekološko orijentirani menadžment nužna potreba za uspješno turističko poslovanje. Potrebno je osnažiti ekološko-orijentiran način razmišljanja i djelovanja koji se može iskazati na nekoliko načina. Autorica razlikuje tri vrste ekološko orijentiranih postupaka i značajki (ekološko orijentirane karakteristike, ekološko orijentirane karakteristike dobara, kombinirano ekološko orijentirane karakteristike). Naravno za objektivnost u pogledu ekološko orijentiranog označavanja (karakteristika) potrebna je objektivna procjena.
Objektivni postupak za davanje eko-orijentiranih značajki pojedinim proizvodima i aktivnostima, te destinacijama, predložen je primjerom Plave zastave koja se razlikuje između objektivnih i subjektivnih (ili quasi) ekoloških karakteristika.
Ključne riječi
eko oznake; kriteriji; turistička destinacija; ekološko orijentirani menadžment; ekološko orijentirane karakteristike
Hrčak ID:
182328
URI
Datum izdavanja:
30.12.1997.
Posjeta: 1.321 *