Stručni rad
https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15
"Centar za procjenu" u hotelskom menadžmentu
Rudolf O. Zucha
; Internationale Zeitschrift für Sozialpsychologie und Gruppendynamik in Wirtschaft und Gesellschaft, Wien, Österreich
Sažetak
Internacionalizacija i globalizacija gospodarstva a pogotovo investicijskog kapitala kao i kapitala u hotelijerstvu neprekidno je u porastu. Osobnost globalnog menadžera (multikulturalno i multilingualno) postaje i u hotelskom menadžmentu od izuzetnog strateškog značenja.
Uvođenje tzv. “centra za procjenu” kod izbora za unapređivanje hotelskih menadžera, u budućnosti će dobiti veliko značenje radi izbjegavanja prijetećeg “menadžerskog nesrazmjera” između investicijskog kapitala i ljudskog kapitala.
Kritički procesi usmjereni protiv globalizacije (Martin & Schumann, 1996, Huntington) i protiv mitologizacije AC-postupka (Neuberger 1989, Kompa 1992) prije svega su društvenokritičke prirode i stoga se ozbiljno trebaju uzeti u razmatranje, ali isto tako ne mijenjaju ništa drugo do činjenice da je u sklopu već zadanih ekonomskih i tržišno orijentiranih uvjeta te konkurentnih poduzeća, njihovo strateško djelovanje već unaprijed optimirano.
Ključne riječi
Centar za procjenu; hotelski menadžment; globalizacija; internacionalizacija
Hrčak ID:
182337
URI
Datum izdavanja:
30.12.1997.
Posjeta: 1.542 *