Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.20867/thm.3.2.15

"Centar za procjenu" u hotelskom menadžmentu

Rudolf O. Zucha ; Internationale Zeitschrift für Sozialpsychologie und Gruppendynamik in Wirtschaft und Gesellschaft, Wien, Österreich


Puni tekst: njemački pdf 2.170 Kb

str. 407-415

preuzimanja: 555

citiraj


Sažetak

Internacionalizacija i globalizacija gospodarstva a pogotovo investicijskog kapitala kao i kapitala u hotelijerstvu neprekidno je u porastu. Osobnost globalnog menadžera (multikulturalno i multilingualno) postaje i u hotelskom menadžmentu od izuzetnog strateškog značenja.
Uvođenje tzv. “centra za procjenu” kod izbora za unapređivanje hotelskih menadžera, u budućnosti će dobiti veliko značenje radi izbjegavanja prijetećeg “menadžerskog nesrazmjera” između investicijskog kapitala i ljudskog kapitala.
Kritički procesi usmjereni protiv globalizacije (Martin & Schumann, 1996, Huntington) i protiv mitologizacije AC-postupka (Neuberger 1989, Kompa 1992) prije svega su društvenokritičke prirode i stoga se ozbiljno trebaju uzeti u razmatranje, ali isto tako ne mijenjaju ništa drugo do činjenice da je u sklopu već zadanih ekonomskih i tržišno orijentiranih uvjeta te konkurentnih poduzeća, njihovo strateško djelovanje već unaprijed optimirano.

Ključne riječi

Centar za procjenu; hotelski menadžment; globalizacija; internacionalizacija

Hrčak ID:

182337

URI

https://hrcak.srce.hr/182337

Datum izdavanja:

30.12.1997.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.542 *