Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.20867/thm.3.1.2

Rekurirajuće situacije i inovativni management u turizmu

Igor Brajdić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 1.887 Kb

str. 9-16

preuzimanja: 375

citiraj


Sažetak

U okviru teorije odlučivanja moguće je krenuti od pojma rekurentnosti (ponovljivosti) problemske situacije kao pojmu koji je u neposrednoj svezi s inventivnim managementom.
Značenje inventivnog managementa je izraženo u svim djelatnostima pa tako i turizmu.
Pretpostavka za uspješno ispoljavanje inventivnosti u turizmu se može sagledati kroz ispunjenje dva cilja:
a) predvidjeti (prognozirati) čim je više moguće nerekurirajućih problemskih situacija,
b) povećati broj samoizazvanih nerekurirajućih problemskih situacija.
Inventivnom managementu, a posebno top managementu u turizmu s izraženim nerekurirajućim situacijama su najbliži Deskriptivni modeli odlučivanja, pri čemu se posebno koriste nestruktuirane odluke.
Da bi se realizirali postavljeni ciljevi kvalitetnog odlučivanja u managementu turizma potrebno je polazeći od rekurentnosti i samotranscendirajućih sustava (u koje spada i turizam) prići izgradnji Inteligentnog sustava za podršku odlučivanju. Da bi se to u praksi i realiziralo potrebno je kreirati i održavati sasvim novu kulturu turističkog managementa usmjerene ka konceptu kreativnosti, inventivnosti.

Ključne riječi

inventivni management; turizam; rekurentnost problemskih situacija; modeli odlučivanja; inteligentni sustav za podršku odlučivanju

Hrčak ID:

182364

URI

https://hrcak.srce.hr/182364

Datum izdavanja:

30.6.1997.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.238 *