Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.2

Primjena strateškog marketinga preduvjet poboljšanja kvalitete turističke ponude

Mihajlo Aćimović ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.409 Kb

str. 15-23

preuzimanja: 723

citiraj


Sažetak

Ekonomski efekti turizma postižu se kroz turističku potrošnju, a kako će se ti efekti ostvariti u receptivno turističkoj zemlji ili regiji ovisi o tome koliko je optimalno koncipirana turistička ponuda i prilagođena zahtjevima turističke potrošnje. Mogućnosti turističke ponude Hrvatske nisu iscrpljene u odnosu na prirodne i druge preduvjete. Dapače, njen turistički proizvod je zastario što se odrazilo na nižoj turističkoj potrošnji u odnosu na konkurentne zemlje Mediterana.
U poduzećima turističkog gospodarstva nedovoljno je primjenjivana marketing koncepcija, a strateški marketing vrlo malo ili skoro nikako.
Da bi se ispravilo neophodno je restrukturirati turističku ponudu, i inovirati turistički proizvod Hrvatske. Uspjeh turističkog gospodarstva na turističkom tržištu Europe i svijeta bit će sve ovisniji o usklađenom djelovanju marketinga, tehnološkog razvoja i managementa.
Sve ovo upućuje na nužnost primjene marketing strategije koja je način osvarenja ciljeva marketinških aktivnosti turističkog gospodarstva.

Ključne riječi

marketing; strateški marketing; strateško predviđanje; restrukturiranje; turističko tržište; elastičnost ponude i potražnje

Hrčak ID:

182471

URI

https://hrcak.srce.hr/182471

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.305 *