Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.5

Društveni marketing management i kvaliteta turističkog proizvoda

Ludmila Novacka ; University of Economics, Faculty of Commerce, Institute of Services and Tourism, Bratislava


Puni tekst: engleski pdf 1.214 Kb

str. 41-46

preuzimanja: 335

citiraj


Sažetak

Kvaliteta i jedinstveni marketinški ciljevi se razmatraju u svezi s turističkim poslovanjem, gostima i društvom. Marketinški ciljevi se ostvaruju u turističkim zemljama u razvoju putem: proizvoda, destinacije, zadovoljenja želja gosta. Uspješna primjena kvalitete se može postići ako postoje i ako su primjenjive opće norme za kvalitetu proizvoda i kreativnost općih standarda. Prikazana su iskustva sa standardima koji postoje i koji su primjenjivi u Slovačkoj. Dat je prikaz problema u društvenom području. Zahtijeva se suradnja između
turističkih poduzeća, države i regionalnih institucija. Glavni problemi u našem društvu: okruženje, sigurnost života i zdravlja, zaštita kulturnog nasljeđa. Predlažu se moguća rješenja.

Ključne riječi

društveni marketing management; kvaliteta turističkih proizvoda; turističko poslovanje; zadovoljenje želja gostiju; opće norme; standardi; društvo; okruženje; sigurnost; zaštita kulturnog nasljeđa

Hrčak ID:

182480

URI

https://hrcak.srce.hr/182480

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 856 *