Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.10

Qualitätsmanagement u turizmu

Christian Dörfler ; WIFI Österreich, Wirtschaftskammer, Wien, Österreich


Puni tekst: njemački pdf 2.472 Kb

str. 101-112

preuzimanja: 1.321

citiraj


Sažetak

"Gosti se ne žale, oni jednostavno više ne dođu."
Kvaliteta usluga i kvaliteta managementa najvažniji su aspekti budućeg europskog razvoja turizma, kako za regiju tako i za pojedino poduzeće.
Pretpostavka za implementiranje kvalitetnog managementa je dobro poznavanje specifičnih procesa u poduzeću kao i mjerenje zadovoljstva gostiju, primjerice putem anketa. Treba voditi računa o cjelokupnom dojmu koji na gosta ostavlja hotel: od prvog telefonskog kontakta do odlaska iz hotela, što za rukovodeći kadar predstavlja novi izazov.
Traži se, osim stručne kompetencije, i socijalna kompetentnost, osobna kompetentnost, kao i kompetentnost metoda.
ISO 9000 pokušaj je uvođenja kvalitetnog managementa u poduzeće na osnovi "Checkslita". Međutim, u svakom slučaju se preporuča savjet stručnjaka kod uvođenja sustava Qualitatsmanagementa.

Ključne riječi

kvaliteta usluga; kvaliteta managementa; turizam

Hrčak ID:

182493

URI

https://hrcak.srce.hr/182493

Datum izdavanja:

30.7.1996.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 2.128 *