Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.1.2.6

Operativni management u funkciji razvoja turističkog poduzeća

Ante Cicvarić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 1.883 Kb

str. 291-300

preuzimanja: 346

citiraj


Sažetak

Autor ističe značaj operativnog managementa u funkciji uspješnog rada sveukupnog managementa u pravcu razvoja poduzeća, skreće pažnju na problem izbora potrebnog broja varijabili kao i o odabiru konkretnih varijabli pri istraživanju iz čijih će rezultata proizići takve odluke managementa koje će usmjeriti tempo i smjer kretanja razvoja konkretne organizacije.
Autor ističe naročitu važnost oblikovanja managementa da bi znao iščitati rezultate operativnog managementa, te ih znalački primijeniti pri donošenju operativnih odluka.
Posebno se analizira management nabave, oblikovanje i standardizacija te kvaliteta proizvoda i usluga i ističe njihovo značenje kao dijela operativnog managementa na razvoj poduzeća.

Ključne riječi

turizam; operativni management; kvaliteta; usluge

Hrčak ID:

182530

URI

https://hrcak.srce.hr/182530

Datum izdavanja:

30.12.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.320 *