Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.1.2.11

Integrirani management destinacije

Hartmut Luft ; Fachhochschule Wilhelmshaven, Studiengang Tourismuswirtschaft, Wilhelmshaven, Deutschland


Puni tekst: njemački pdf 2.225 Kb

str. 373-380

preuzimanja: 439

citiraj


Sažetak

Efikasnost komunalnog unapređenja turizma u Hrvatskoj može se smatrati zagarantiranom samo ako se od samog početka pođe od pretpostavke, da su:
• javni poslovi u nadležnosti općine, a
• marketinške aktivnosti u privatnoj interesnoj sferi.
U javne poslove općine spada izgradnja odgovarajuće infrastrukture, organizacija i izgradnja turističkih sadraja (sadržaji za zdravstveni turizam i za odmor), promicaji imidža i organizacija manifestacija.
Nasuprot tome marketing turističkog mjesta treba biti u rukama svih nositelja usluga, jer dotične aktivnosti/usluge (promidžba prodaje, unapređenje prodaje, aktivnosti oko prodaje) koriste onima koji usluge nude, te ih treba usmjeriti prema njihovim potrebama.
Za plasman određenog turističkog mjesta na tržištu treba, dakle, odabrati takvu organizacijsku formu koja zahtijeva učestvovanje i sufinanciranje svih nuditelja usluga, a to su u većim mjestima turistička društva s ograničenom odgovornošću, a u manjim turistička društva.
Suradnja svih nositelja usluge, čiji je cilj prodaja turističkih usluga, mora prije svega težiti uvođenju elektroničkih informacijskih i rezervacijskih sustava (IRS) na razini turističkog mjesta, kako bismo gostima mogli pružiti niz usluga vezanih za informiranje, posredovanje i prodaju. Sa centralnim kompjutorom (bazom podataka) trebali bi biti povezani i pojedini mjesni turistički punktovi, kako bi bili upoznati sa cjelokupnom ponudom regije. Uključivanje pojedinih turističkih
mjesta u određenu regiju koja ima formiran imidž utječe bez sumnje na povećanje atraktivnosti tih mjesta.
Osim toga hrvatska turistička mjesta regije moraju imati u vidu i izvanregionalnu informatizaciju, kako bi se mogle povezati sa stranim turističkim agencijama.

Ključne riječi

poboljšana koordinacija proizvoda; marketing orijentiran prodaji; društveno-pravno sudjelovanje privrednih nosilaca usluga; intraregionalna suradnja; kompatibilni elektronički informacijski i rezervacijski sustav

Hrčak ID:

182627

URI

https://hrcak.srce.hr/182627

Datum izdavanja:

30.12.1995.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.099 *