Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.1.1.9
Management hotelskog domaćinstva
Zdenko Cerović
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom managementu ostvaruje 40 posto ukupnog prihoda.
Uređena i privlačna soba postaje prvi zadatak managementa hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica koja se po svojim funkcijama i zadacima svrstava u srednji hotelski management. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želje gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona stvarno i vrijedi na tržištu.
Ključne riječi
management u domaćinstvu; nivo managementa u hotelijerstvu; domaćica manager
Hrčak ID:
182685
URI
Datum izdavanja:
30.6.1995.
Posjeta: 3.027 *