Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.9

Management hotelskog domaćinstva

Zdenko Cerović ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.379 Kb

str. 95-104

preuzimanja: 1.409

citiraj


Sažetak

Hotelske usluge sastavljene su od skupa raznih usluga u hotelu, ali se mogu razvrstati u osnovne i sporedne usluge. Osnova izbora i dolaska gosta u hotel je hotelska soba. Soba u hotelu je drugi dom gosta, a hotelskom managementu ostvaruje 40 posto ukupnog prihoda.
Uređena i privlačna soba postaje prvi zadatak managementa hotela, u određivanju kvalitete hotelske sobe ključnu ulogu ima hotelska domaćica koja se po svojim funkcijama i zadacima svrstava u srednji hotelski management. Domaćica hotela osnovni je čimbenik uspješnog poslovanja hotela i ostvarenja želje gosta da dobije privlačnu sobu, za koju će platiti upravo onoliko koliko ona stvarno i vrijedi na tržištu.

Ključne riječi

management u domaćinstvu; nivo managementa u hotelijerstvu; domaćica manager

Hrčak ID:

182685

URI

https://hrcak.srce.hr/182685

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.340 *