Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20867/thm.1.1.14
Strategija razvoja turističke destinacije
Dragan Magaš
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Bez identifikacije, registracije i valorizacije turističkih atrakcija, a potom i cjelokupnih turističkih uvjeta ne može biti racionalnog planiranja razvoja turizma u skladu s okolinom.
Osnovna pretpostavka ostvarenja postavljenih ciljeva je svakako strategija razvoja izrađena na svim razinama (lokalnom, regionalnom i nacionalnom).
U tom smislu, u radu se stavlja težište na:
- kriterije za moguće definiranje turističke destinacije, i u skladu s tim
- na način izrade i provođenje strategija razvoja turističkih destinacija, kao preduvjeta za operacionalizaciju postavljenih ciljeva strategije razvoja hrvatskog turizma na nacionalnoj razini.
Ključne riječi
turistička destinacija; identifikacija; valorizacija; strategija razvoja hrvatskog turizma
Hrčak ID:
182693
URI
Datum izdavanja:
30.6.1995.
Posjeta: 2.129 *