Pregledni rad
https://doi.org/10.20867/thm.1.1.19
Neki oblici sekundarne turističke ponude u povijesnom ogledalu Opatije
Franjo Radišić
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Ivan Blažević
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Sažetak
Svako poznatije kupališno i zimovaiišno središte u svoj turistički proizvod nastoji ukomponirati primarne i sekundarne oblike ponude. Potonjoj skupini pripadaju razne manifestacije kulturnog i sportskog-rekreacijskog sadržaja. Opatija je na povijesnom turističkom putu, koji se računa od otvaranja vile "Angioline" 1844. godine, neprestano obogaćivala i klijenteli prilagođavala elemente ponude. Među njima ističu se: gostovanja glasovitih umjetničkih sastava, nastupi vrhunskih pjevača i glazbenika, organizacija izletničkih tura, sportska natjecanja, nekadašnji "cvjetni korzo", karnevalski ophodi zvončara, te održavanje međunarodnih i nacionalnih skupova. Smišljeni programi boravka u Opatiji, koja je u novije vrijeme postala traženo kongresno i nautičko odredište, dostojni su reprezentanti njena imena i stopedeset godina duge turističke tradicije.
Opatija neprestano obogaćuje oblike svoje turističke ponude od izgradnje vile "Angioline" do naših dana.
Ključne riječi
primarna ponuda; sekundarna ponuda; aktivna i pasivna rekreacija; izletnička kretanja; sportska natjecanja; cvjetni korzo; teniski turniri; motociklističke utrke; kongresni turizam; nautički turizam; karneval zvončara
Hrčak ID:
182701
URI
Datum izdavanja:
30.6.1995.
Posjeta: 1.683 *