Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.20867/thm.1.1.19

Neki oblici sekundarne turističke ponude u povijesnom ogledalu Opatije

Franjo Radišić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Ivan Blažević ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.546 Kb

str. 185-190

preuzimanja: 523

citiraj


Sažetak

Svako poznatije kupališno i zimovaiišno središte u svoj turistički proizvod nastoji ukomponirati primarne i sekundarne oblike ponude. Potonjoj skupini pripadaju razne manifestacije kulturnog i sportskog-rekreacijskog sadržaja. Opatija je na povijesnom turističkom putu, koji se računa od otvaranja vile "Angioline" 1844. godine, neprestano obogaćivala i klijenteli prilagođavala elemente ponude. Među njima ističu se: gostovanja glasovitih umjetničkih sastava, nastupi vrhunskih pjevača i glazbenika, organizacija izletničkih tura, sportska natjecanja, nekadašnji "cvjetni korzo", karnevalski ophodi zvončara, te održavanje međunarodnih i nacionalnih skupova. Smišljeni programi boravka u Opatiji, koja je u novije vrijeme postala traženo kongresno i nautičko odredište, dostojni su reprezentanti njena imena i stopedeset godina duge turističke tradicije.
Opatija neprestano obogaćuje oblike svoje turističke ponude od izgradnje vile "Angioline" do naših dana.

Ključne riječi

primarna ponuda; sekundarna ponuda; aktivna i pasivna rekreacija; izletnička kretanja; sportska natjecanja; cvjetni korzo; teniski turniri; motociklističke utrke; kongresni turizam; nautički turizam; karneval zvončara

Hrčak ID:

182701

URI

https://hrcak.srce.hr/182701

Datum izdavanja:

30.6.1995.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.683 *