Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.17559/TV-20170307103404

Učenje internacionalizacijom: pozitivni efekti na inovacije u kineskim kompanijama

Nikola Zivlak orcid id orcid.org/0000-0002-5425-7464 ; Center of International Programs, Donghua University, 1882 West Yan'an Road, Shanghai, 200051, China
Marko Ljubičić ; Center of International Programs, Donghua University, 1882 West Yan'an Road, Shanghai, 200051, China
Ming Xu ; Glorious Sun School of Business and Management, Donghua University, 1882 West Yan'an Road, Shanghai, 200051, China
Jelena Demko-Rihter orcid id orcid.org/0000-0001-7762-3095 ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia
Bojan Lalić ; University of Novi Sad, Faculty of Technical Sciences, Trg Dositeja Obradovića 6, 21000 Novi Sad, Serbia


Puni tekst: hrvatski pdf 563 Kb

str. 753-759

preuzimanja: 565

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 563 Kb

str. 753-759

preuzimanja: 785

citiraj


Sažetak

Svrha ovog istraživanja je analiza odnosa između inovacija i internacionalizacije, kao i testiranje prezentiranog modela istraživanja. Istraživanjem je obuhvaćeno 486 kompanija iz Kine i dokazano je da internacionalizacija pozitivno utječe na sva četiri tipa inovacija, i to proizvoda, procesa, marketinga i organizacije. Također je dokazano i da se za postizanje inovacija u području marketinga i organizacije naročito preporučuje tzv. internacionalizacija visoke razine. Istraživanje je također dokazalo da je direktni kontakt sa stranim kupcima od iznimnog značaja za ostvarivanje većih koristi od internacionalizacije u kontekstu unapređenja sva četiri tipa inovacija.

Ključne riječi

inovacije; internacionalizacija; kineska kompanija; kinesko tržište

Hrčak ID:

183034

URI

https://hrcak.srce.hr/183034

Datum izdavanja:

15.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.756 *