Prethodno priopćenje
SPORTSKI TURIZAM KAO KOMPONENTA RAZVOJA ODRŽIVOG PODUZETNIŠTVA
Martina Petrović
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Dražen Knezović
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Majda Todorović
; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Sažetak
U posljednjih nekoliko godina turizam je postao jedna od najznačajnijih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske, a sport važan sadržaj boravka u turističkoj destinaciji. Jedan je od ciljeva razvoja hrvatskog turizma svakako proširenje postojeće ponude i izvan glavne turističke sezone. Za realizaciju navedenog cilja nužan je razvitak novih oblika turističke ponude i turističkih proizvoda u sklopu sportskog turizma. Kao jedan od specifičnih oblika turizma, sportski turizam pruža određene koristi destinacijama koje ga uvrštavaju u svoje razvojne i strateške planove. Isti bi se mogao implementirati kao pravac turističkog razvoja svih Hrvatskih regija. Republika Hrvatska spomenuto treba prepoznati, za početak inovirati sportsku i turističku ponudu prema suvremenim zahtjevima turističke potražnje. Nužno je unaprijediti suradnju javnog i privatnog sektora te zakonodavnog okvira koji će omogućiti investiranje privatnom sektoru upravo u tu vrstu turističke ponude. Cilj je rada ukazati na potencijale sportskog turizma i njegovu ulogu u razvoju ukupnog turizma Republike Hrvatske. Zahvaljujući upravo atraktivnosti i popularnosti koju sport uživa, ovaj je vid turizma idealan za razvoj održivog poduzetništva.
Ključne riječi
poduzetništvo; sport; turizam; turistički proizvod
Hrčak ID:
183419
URI
Datum izdavanja:
26.6.2017.
Posjeta: 7.117 *