Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

SPORTSKI TURIZAM KAO KOMPONENTA RAZVOJA ODRŽIVOG PODUZETNIŠTVA

Martina Petrović ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Dražen Knezović ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska
Majda Todorović ; Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 197 Kb

str. 81-89

preuzimanja: 5.080

citiraj


Sažetak

U posljednjih nekoliko godina turizam je postao jedna od najznačajnijih gospodarskih djelatnosti Republike Hrvatske, a sport važan sadržaj boravka u turističkoj destinaciji. Jedan je od ciljeva razvoja hrvatskog turizma svakako proširenje postojeće ponude i izvan glavne turističke sezone. Za realizaciju navedenog cilja nužan je razvitak novih oblika turističke ponude i turističkih proizvoda u sklopu sportskog turizma. Kao jedan od specifičnih oblika turizma, sportski turizam pruža određene koristi destinacijama koje ga uvrštavaju u svoje razvojne i strateške planove. Isti bi se mogao implementirati kao pravac turističkog razvoja svih Hrvatskih regija. Republika Hrvatska spomenuto treba prepoznati, za početak inovirati sportsku i turističku ponudu prema suvremenim zahtjevima turističke potražnje. Nužno je unaprijediti suradnju javnog i privatnog sektora te zakonodavnog okvira koji će omogućiti investiranje privatnom sektoru upravo u tu vrstu turističke ponude. Cilj je rada ukazati na potencijale sportskog turizma i njegovu ulogu u razvoju ukupnog turizma Republike Hrvatske. Zahvaljujući upravo atraktivnosti i popularnosti koju sport uživa, ovaj je vid turizma idealan za razvoj održivog poduzetništva.

Ključne riječi

poduzetništvo; sport; turizam; turistički proizvod

Hrčak ID:

183419

URI

https://hrcak.srce.hr/183419

Datum izdavanja:

26.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 7.117 *