Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.1.7

Analiza sadržaja politika za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija

Morana Fudurić orcid id orcid.org/0000-0002-7710-5842 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Andreina Mandelli ; Bocconi School of Management


Puni tekst: engleski pdf 293 Kb

str. 7-22

preuzimanja: 665

citiraj


Sažetak

Svrha – Svrha je ovog rada istražiti karakteristike politika za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija.
Metodološki pristup – Korištena je metoda analize sadržaja kako bi se analizirale politike za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija javno dostupnih na internetu.
Rezultati i implikacije – Rezultati pokazuju da je većina politika prosječna, što upućuje da analizirane politike ne daju dovoljno informacija, uputa, ne motiviraju zaposlenike/volontere i ne potiču konkretne akcije. Iako su utvrđene određene razlike između karakteristika politika profitnih i neprofitnih organizacija, one nisu bile statistički značajne. Istraživanje se može koristiti kao podloga za analizu politika za korištenje društvenih medija te identifikaciju njihovih prednosti i nedostataka.
Ograničenja – U analizi su korištene samo one politike koje su bile javno dostupne putem interneta. Isto tako elementi CVF okvira mogu biti podložni interpretaciji i subjektivnosti istraživača, što može utjecati na rezultate.
Doprinos – Prema saznanjima autora, ovo je jedan od rijetkih
radova koji empirijski istražuje politike za korištenje društvenih medija profi tnih i neprofi tnih organizacija.

Ključne riječi

politike korištenja društvenih medija, CVF, neprofitne organizacije, korporacije

Hrčak ID:

183501

URI

https://hrcak.srce.hr/183501

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.369 *